« Don't Look, Mum! | Main | Drips & Leaks »

2005.04.28

Comments

Lauren

Oh I am so jealous about that Lana d'Oro.

Christina

You have to love yarn aquisition at such great deals.

lynette

Those are excellent deals! If I'd spent fewer dollars this weekend, my husband wouldn't be so upset right now. ;(

Amanda

Wow! What additions to your stash!!
BTW-You should watch your mail!

Jen

Oh my good god. Silk Garden for $1 per skein?!?

laurie

Stash SCORE! Wow, that is such an amazing deal! Now... whatcha gonna make, eh? Got anything particular in mind?

Also, really? Someone totally recognized you from your blog? You ARE famous! That is so cool! And also that's kind of strange, or was it? I mean, did you know who the other person was? In an internet way? But still, wow, it's like... you're on TV or something! FAMOUS!!!

Also, Jillz, notice how I am responding to your comment on my comments in YOUR comment section, because of the apparent Blog Laws of which I was unaware. LOL. And LOVE your stash pics!

cheryl

The auction was big fun wasn't it? Man you got some great stuff....

Louise

Love the stash pictures! Hey, it was great to see you Tuesday night. I hope you can make it again this week!

Amy

Quite a score missy! Hope you are well.

General Ginger

Fantastic! Now what are your plans for this lovely stuff?

K. Anne

OMG! When I am I moving to Pittsburgh just so I can get in this guild?!? Dang it.

Hey they are advertising on TV tickets from Philly to Pittsburgh for $29 one way. Hmmm... Round trip with taxes... Do you think that hubby would let me spend $100 on a plane ticket jsut so I can score some $1.00 Noro? Hahaha.

froggy

what deals! that's awesome!

Dani

OMG - what an AMAZING score!!! You must be thrilled! Cant wait to see what you turn it all into!

The comments to this entry are closed.

Galleries

Become a Fan

Blog powered by Typepad
Member since 05/2004